てんてこまいの体重計。



いやーアレです。
ホンマニ、アレです。
また、体重が増えてるんですが
コレはイカンと体重計カいました。アナログの。
デザインがなんかいいかんじなんでコレにしました。
デジタルは実家にあるんですが
なんか「ゲスト」と書かれて体重計るんに
かなり時間かかるんでやめました。

ちゅーかここ何ヶ月か会うたびミンナに太った?と聞かれるんです。
今から考えると5年位前はスマートで、10年前はガリガリで
20年前は超ガリガリになります。

↓ 「うまくいけます。」とか書いててうまくいってないですね。(万華鏡)

----------
ARE is not.
HONMANI, Allais.
Also, I have to be overweight
KORE were two scales and the squid. Analog.
The KORE KANJINA I hope things like the design.
It's in the digital home
Things like "guest" is written on a weight and measure
I take considerable time ceased.

MINNA fat to meet every few months or tumor-day? I ask.
Given the current position five years ago in a smart, 10 years ago in the bones
20 years ago is over and bones.

↓ "IKEMASU well." You are not going well or write to
----------
哦—哎呀。
honmani,哎呀。
同时,体重增加着这个与
ikan体重计蚊子现在做了。模拟的。
设计什么的讲述是观察决定了这个。
数字在父母家被写什
么的「客人」体重计量相
当时候间悬挂停止了。

chu—或者这里几个月见的每次胖了为minna?被听见。
从现在开始考虑的话5年位前漂亮,10年前自私自
利20年前变得超自私自利。

↓「很好地能行。」啦在写没顺利


---Ψ

0 件のコメント :

コメントを投稿