カラアゲ弁当298円。


昨日、ドンキに行ってきました。
なんか、冷凍食品メチャクチャ安かったです。

290円弁当は無かったですが、298円弁当ありました。

さばの押し寿司が半額で売ってたので買ったんですが
今見ると、消費期限が、今日の午前2時です。
やばいかな?と思いつつも、早めにと思い、何個かくいました。
大丈夫だったら全部食います。

昨日は電話攻撃凄かったです。あの人酔ってたんかな?






あ、Acuo Lotteのガム買うの忘れてた。

-----------
It has gone to [donki] yesterday.
It frozen food [mechakucha] what easily.

There was 298 yen box lunch though there was no 290 yen box lunch.
Though it bought because mackerel's box sushi sold it by half the price

The use-by date is 2:00a.m. this morning when seeing now.
Is it a corbicula?It eats now though it thinks.

However, it is real easily.
-----------
昨天,donki去了一下。
什么的,冷冻食品特别便宜。

没有290日元盒饭,不过,有298日元盒饭。
因为青花鱼的推寿司由于半价卖着买了

现在看的话,消费期限,是今天的上午2点。
危险吗?一边想,现在吃着。

但是,honto便宜。




-----Ψ

0 件のコメント :

コメントを投稿