考える事。(たまに)




ボクは偽善者なのですが、
偽りでなく本当に
こう思うときがあるのです。


政治、経済、国、人種、宗教・・・
全ての境を取り除いて

ココで生きてるミンナが
心の底から笑えればいいなと。

ホンノ一瞬でもいいから
ココにいるミンナが一斉に笑ってる。


ボクは偽善者なのですが、
偽りでなく本当に
こう思うときがあるのです。

----------
I'm a hypocrite,
Surely not lie
I think this is the time.


Political, economic, national, racial, religious
To remove all border

Do you live here in the MINNA
From the bottom of the heart, and I hope it笑ERE.

But from the moment I Noh Hong
MINNA is here that I'm laughing in unison.


I'm a hypocrite,
Surely not lie
I think this is the time.
----------
我是伪善者,不过
,有不是假真
的这样想的时候。


政治,经济,国家,人种,除去宗
教···全部的境界

因这里而生动的minn
a从内心深处能笑就行了。

可以honno一瞬在
这里在的minna一齐笑着。


我是伪善者,不过
,有不是假真
的这样想的时候。


---Ψ

0 件のコメント :

コメントを投稿